۱۳۸۶ دی ۱, شنبه

آخی خیلی دلم سوخت , دلم برای دهه پنجاهی های امثال آقای شکراللهی سوخت . حیوونی ها چه می کشند از دست بچه ها ی عصر ارتباطات و اینترنت و گفتگوی تمدن ها ...
مرسی از جلال سمیعی که به جای خیلی از ما جواب داد , خدایی اگر بروبچ دهه ی ما نبودند کی وبلاگ آقای محترم خوابگرد را میخوند ؟!
بی خیال , گوش ما خیلی از این حرف ها پره !!!
-----
من هم می خواهم از الان به دهه پنجاهی ها بگویم دهه پنجولی ها , بهشان خیلی می آید ؟!
-----
+
+
دهه پنجولی های عزیز پس بگویید کجایتان دارد می سوزد ! عقده های (عقده ای بودن در مورد یک کار به معنی این نیست که طرف اون کار رو انجام نداده . یعنی بعضی کارها رو با استرس و هزار مکافات انجام داده - مثل شلوار جین پوشیدن در دوره ممنوعیت رسمی این نوع شلوار از جانب حکومتي مذهبی - شما بخوانید , هزار جور مشکل برای به دست آوردن آزادی ! ) نپوشیدن شلوار جین و نخوردن پیتزا بیگ بوی دیگه برای فحش کاری های نسل ما و شما از مد افتاده . بگو کینه از نسل من به خاطر به دست آوردن چیزهایی است که شما در خواب هم نمی دیدید . برای نشستن پشت کامپیوتر زیر کولر و خوردن آلبالو خشکه است ! نسل من نسل استقلال نداشته ی شماست ! نسل من نسل تو سری نخورده است ... نسل من نسل بچه سالاری ست ! نسل من نسل فهمیده ایست . به موقع سرنوشت مملکت را بر دستانش می گیرد . رای اولی های انتخابات مجلس ششم یادتان هست ؟ ناراحتی شما از این هاست نه چیز دیگر ... والا خودم بارها دیدم چقدر از شما مشتاق دیدن فیلم های تو موبایل ماها هستید !!!
اتفاقا متولدین دهه ی شصت خیلی چیزها را می داند که شما نمی دانید که بعضی هایتان خودتان را می کشید که بفهمید و بدانید و رقابت کنید با هم دهه ای های ما...
نسل شما نسل حسودی ست . نسل به در و دیوار زده شده ی بی اعتماد به نفس . نسل ایراد گیر . نسل عصبی . نسل شما پولکی است . بر خلاف همه گفته ها این نسل شماست که همه چیز را با پول می سنجد . الان دوستی هایتان بوی پول می دهد
خیلی از ماها با تفاوت طبقاتی ( از نظر مالی ) زیاد در کنار هم کارهای فرهنگی کرده ایم و دوستان خوبی برای هم بوده ایم نسل ما حداقل خیلی بیشتر از نسل شما تحصیل کرده است ...
ببینید چه بلایی سرمون آوردید و چقدر پنجول مالمان کردید که به دهه پنجاهی می گوییم دهه پنجولی !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر