۱۳۹۱ آبان ۱۹, جمعه

بیمار مجازی از جامعه ی بیمار شکل میگیرد !

بعد از یک سالی سر زدم به این خراب شده ! نه که نوشتنم نیاید ها ، نه ، خیلی هم مغزم پر بوده ، حسش نبوده فقط ...
حالا  بحث این نیست اصلن  ، دیدم چندین نظر شخصی برایم ارسال شده  ... چند تایی که از آدمهای عادی و واقعی و عاقل بود که خوندم و حال کردم و  نگه داشتم برای دل خودم ...
ولی چند تایی نظر از ناشناس داشتم که البته فک نمی کنم مالِ یه نفر باشه ، سبک نوشتارش فرق داره ، دو تاش مال یکیست قطعن و بقیه مال یکی دیگر   ...
چِرت و فحش و دری وری ، که چی ؟ الان آروم شدی یعنی !
اون نویسنده ی دوتاییه ، الان مثلن من رو از سال 81 می شناسی  ؟ می شناختی که مریض طور نظر برایم ارسال نمی کردی ... بیشتر حس کردم یک آدم بیمار ِ ، خود کم بین هستی . خوشحال باش !
و اون یکی ، باشه ، شماها خوبید ، داریم همه با چشم و پوست و استخون میبینیم چه گُل افشانی کرده اید در مملکت ، الان هم ترسیده ام ! وای وای ...
نه که مهم باشند ها ، نه ، گفتم  اعلام کنم که نظراتشون رو دیدم شاید یکم از عقده هاشون خالی بشه و کمکی به جامعه کرده باشم به هر حال !
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر