۱۳۸۶ آذر ۲۵, یکشنبه

فکر می کنم 20 روزی می شود در مورد سیرک خلیل عقاب زیاد شنیده ایم ...
من انسان حیوان دوستی نیستم ولی هیچ وقت دوست نداشته ام آزار هیچ موجود جانداری را ببینم , این مطلب هم به چند دلیل ذهن من را درگیر کرده , مهمترین دلیل جلب شدن توجه ام به این موضوع , نزدیک بودن محل زندگی ام به پارک پردیسان است یعنی من هر روز از جلوی درب پارک رد می شوم و هر لحظه ای هم که برای نفس (تازه و خنک) کشیدن سرم را از پنجره بیرون می کنم پارک پردیسان را میبینم .. دلیل دیگر اینکه این پارک پردیسان به دست آقای خاتمی و به نام پارک محیط زیست نامگذاری شد و یک موزه ی کوچکی از حیات وحش نیز در آن وجود دارد . و جدید ترین دلیل , خبر مردن یکی از فیل های سیرک است . فکر می کنم در همه جای دنیا اصلی ترین مخالف در بند گرفتن و استفاده کردن از حیوانات سازمان محیط زیست آن کشور است و همیشه برنامه هایی برای حمایت از حیوانات انجام میدهند . نکته جالب توجه مسئله همینجاست , از آن جایی که در ایران همه چیزمان به همه چیز دیگرمان می آید ! خود سازمان محیط زیست در برگزاری سیرک دخیل که هیچ میزبان اش هست . حالا اصلا نگران پیدا کردن پرتقال فروش , حامی حیوانات یا هر چیز دیگری نباشید ...
-----
از آنجایی که وقتی خارج از ایران هستید هر نوع تماس تلفنی ( چه شما بگیرید ! چه دیگران شما را بگیرند !!!) با موبایل هزینه اش به نام شما ثبت می شود جهت سکته نزدن در هنگام دریافت قبض موبایل , آن را خاموش کنید !!!
دینگ دینگ
سازمان امور حمایت از بیماری های خاص !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر