۱۳۸۷ تیر ۱۲, چهارشنبه

این روزها شهر پر است از جوانانی که دچار مشکل روحی هستند ...

-----

امروز باشگاه نمی روم شاید دوری باعث شود احساس درونم تغییر کند .

-----

زمان زندگی ام را گم کرده ام نه فقط من آقای همسر هم همین مشکل را دارد ... انگار هر دو در هوا و زمین و زمان گیر افتاده ایم ... باورمان نمی شد امروز چهارشنبه بود , بود !!! یعنی دیگر روز هم نیست چهارشنبه شب است .

-----

به خداوندی خدا دلم پاک است . با خودم هستم که دچار شک می شوم ... به خودم شک می کنم , خدایا چه کرده بودم که من را اینقدر هر روز در فشار قرار می دهی .. به خودت قسم دلم پاک است ... تاثیر پذیر نیستم حالا تو هی هر روز من را امتحان کن ولی من که تغییر نمی کنم ... دیگر یاد گرفته ام که زندگی را راحت بگیرم و دل پاک باشم, خیلی برایم بهتر است ... دیگران چه دیده اند از این همه کینه و بغض و حسد !؟ که حالا بعد از این همه سال بشوم هم رنگ جماعت ... امکان ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر