۱۳۸۶ آذر ۱۳, سه‌شنبه

هر قدر سعی می کنم به صحبت های آقای دهتر ( احمدی نژاد)! توجه نداشته باشم نمیشه . جریان این 40 سال , ژاپن , اقتصاد و فرهنگ , هم مرا به خنده وا میدارد و هم به سر درد !

-----

آنقدر صدایم گرفته این روزها , که خودم هم صدایم را نمی شناسم !

-----

هفته ی آینده کنسرت احسان خواجه امیری در تهران است . هر قدر فکر می کنم که به چه دلیل این پسر بچه اینقدر الکی ملتی را مشغول خودش کرده است سر در نمی آورم . به خاطر پدرش ؟! نمی دانم .

-----

بعد از اینکه دو ماهی می شود موهای سرم را کوتاه کرده ام ولی هنوز هیچ شوقی در من برای موهای بلند بوجود نیامده است . دقیقا بر عکس تمام پیش بینی های دیگران که می گفتند : حیف است . بعد از چند هفته یا ماه دچار عذاب وجدان میشوی !. وای دلت می آید !...
دلم آمد و نه عذاب وجدان گرفته ام و نه دلم برای موهایم تنگ شده است . هنوز خیلی خوشحالم که خودم را کچل می بینم !!!
موجود عجیبی هستم که هیچ بویی از آدم بودن نبردم .تمام پیش بینی ها در مورد من اشتباه از آب در می آید ... خیلی متاسفم ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر