۱۳۸۶ آذر ۱۶, جمعه

گزارش «نوروز» از سخنرانی عضو شورای مركزی جبهه‌ مشاركت , گفت‌وگوی صريح جلایی‌پور با دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران, بسیار خواندنی است .
در آخر هم در مورد آقای خاتمی گفته اند که :( خاتمی در شرایط بی‌اعتمادی به ایران، روی كار آمد و اعتماد را به ایران بازگرداند، هم‌چنین خطر را از سر كشور گذراند و خدمت بزرگی به ما كرد.
اما چرا باید کارهای آقای خاتمی اینقدر محکم نباشد که بعد از 8 سال یک عده ای بتوانند به راحتی هر چه که ایشان کاشته بودند را درو که هیچ , بسوزانند و کشور را حتی از دوران قبل از هشت سال ایشان هم افتضاح تر کنند . مخصوصا در روابط بین الملل .
من در حیطه ی کاری خودم مثال می زنم . در سال 1382 ما حداقل هفته ای یک تور ورودی داشتیم .. هم از اروپا هم از آمریکا و هم از کشور های آسیایی .. مثلا دقیقا در همین ماه آذر در چهار سال پیش در یک هفته ما یک گره توریست 30 نفره ی فرانسوی داشتیم , یک گروه 20 نفره از کره جنوبی , و 4 نفر هم از کانادا ولی حالا در آذر سال 86 فقط یک توریست انگلیسی داشتیم و 2 نفر هم از کشور سوئد اومدن ... تفاوت از زمین تا آسمان است .در فرم نظر خواهی که از توریست ها گرفته میشود دلیل استقبال نکردن هم میهنانشان از یک کشور تاریخی را عدم اطمینان به امنیت اعلام می کنند ...
ای کاش کارهای انجام شده اینقدر محکم و استوار بود که هیچ زلزله ای نمیتوانست آن را تکان بدهد .
ما هم چنان امیدوار می مانیم ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر