۱۳۸۶ آذر ۱۸, یکشنبه

آدم ها موجودات کلافه کننده ای هستند ...
اکثرا خلاصه می شوند در این کلمات : ترسو / حسود / خاله زنک / وراج / بعضی ها هم خنگ !
اما من با تمام این خصوصیات به آدم ها علاقه دارم .
اما تو میگی آدم ها در این ها خلاصه می شوند : دزد ! کلاه بردار ! بیمار روانی ! چاقو کش ! هیز !!!
و تو به تعداد کمی آدم علاقه داری .

-----

این هم از شب یلدای امسال چلچراغ / نیروی انتظامی بعد از شش سال امسال احساس خطر کرد .. چرا !؟ چون خاتمی بود ... چون ابطحی بود ... چون خیلی های دیگری که این ها می خواهند پاکشان کنند بودند . یعنی اینقدر تنگ نظری که یک برنامه ی هزار نفره را هم نمی توانند تحمل کنند ...

-----

این هم از استاد طنز ورزشی : دارم سعی می کنم از وجود فیروز کریمی در استقلال لذت ببرم ...

-----

این هم از من , از خود خودم که تو را هر روز بیشتر پیدا می کند ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر